KBO-DINER

Elke twee maanden vindt er in samenspraak met een aantal horeca-exploitanten een diner plaats tegen een van tevoren afgesproken acceptabele prijs. U kunt hieraan meedoen als u lid bent van een van de KBO-afdelingen in Schijndel.

Kijk in onze agenda voor de exacte data.

Het diner bestaat uit 2 gerechten, zijnde een voorgerecht en een hoofdgerecht.

Tegen bijbetaling kunt u een nagerecht bijbestellen. Consumpties worden  eveneens extra berekend.

Jaarlijks worden er nieuwe afspraken gemaakt en wordt er een lijst opgesteld van deelnemende restauranthouders en op welke dagen u daar kunt komen eten.

Er zijn wat regels opgesteld:

- Alleenstaande leden mogen een introducé uitnodigen

- Per ledenadres kunnen 2 personen worden opgegeven

- Binnenkomst is gesteld tussen 17.00 uur en 17.30 uur

- Aanvang van het diner is steeds 17.30 uur

- Betalen vanaf 19.30 uur bij het personeel van het restaurant, wanneer iedereen klaar is met eten

Alle restaurants zijn rolstoeltoegankelijk en beschikken over een rolstoeltoilet.

U kunt zich telefonisch aanmelden voor deelname, tot uiterlijk 3 dagen voor de datum van het diner waaraan u wilt deelnemen bij:

Eugé van Uden, tel. 06-363685519