Vanaf de leeftijd van 50 jaar willen wij u graag welkom heten als lid van onze afdeling.

De jaarcontributie bedraagt €22,50 (per 1 jan. 2022).

Vanaf 1 juli betaalt u €11,25.

Een gastlidmaatschap (als u al bij een andere afdeling lid bent) kost € 11,25 per jaar.

Met uw lidmaatschap bent u tevens lid van KBO-Brabant en ontvangt u elf keer per jaar het maandblad ONS. Het houdt u op de hoogte van ontwikkelingen op het gebied van zorg, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en inkomensondersteunende mogelijkheden, inclusief collectieve kortingsregelingen.

Andere voordelen van het lidmaatschap

• U kunt deelnemen aan ontspanningsactiviteiten, cultuur- en sportevenementen en speciale vieringen georganiseerd door de afdeling;
  • U krijgt korting op uw medische keuring voor het rijbewijs;
  • U krijgt collectieve korting op enkele zorgverzekeringen;
  • U wordt via onze nieuwsbrieven, deze website en onze Facebookpagina op de hoogte gehouden van actuele ontwikkelingen;
  • Er is een kleine attentie met Pasen en Kerstmis voor zieke en eenzame leden;
  • Met St.Nicolaas is er voor elk lid een kleine surprise;
  • Bij bijzondere verjaardagen bezorgt de contactpersoon u een kleine attentie;
  • Met uw ledenpas krijgt u bij een aantal lokale zaken korting;
  • U kunt een beroep doen op hulp bij het invullen van uw belastingformulier of formulieren;
  • U kunt ondersteuning krijgen van een vrijwillige ouderenadviseur of een cliëntondersteuner.